Ebru__ 10 aylık bebeğime boğazda kızarıklık nedeniyle antibiyotik kullanacağım sonuna kadar mı kullanılmalı küçük olduğu için az miktarda mı
Kitapkokusu Ebru__ Doktorun yada eczacının söylediği gün oluyor mesela 5 gün yada 1 hafta. Yarıda bırakılan antibiyotik hastalığın tekrar etmesine sebep oluyor.
FerideDeniz Ebru__ iki üç gün içinde hastalık geriliyor diye bırakmak gibi bir gaflete dusebiliyoruz biz anneler. Ama sonuna kadar kullanılmalı çünkü hastalık hemen geri gelebiliyor.
kayraninannesiiii Ebru__ doktorum bize sonuna kadar kullanmamı söylemişti zaten 7. Gün bitti. En az 5 - 7 gün kullanılmalı diyorlar. Bence bitirin
sadekahve_bitter Ebru__ doktor ne kadar dediyse Küçük büyük olmanın bi önemi yok tedaviyi uygulayan doktoru dinleyin lütfen
Sorusormomm Ebru__ bir haftalık süresi var bildiğim kadarı ile bir hafta sonra tamamrn atılıyor hani birakayim yine kullanırım demeyin
Sebusebu Ebru__ kullan. Ben 3. Gün iyi hasta değil bosuna antibiyotik vermeyeyim dedim. 1 hafta sonra bugün tekrar ateşle hastanelik olduk
AseLBebek26 Ebru__ doktorun dediği kadar kullanilmali yoksa geçmiyor bebeğim için 5 gün demişti 5 gün kullandık sonrasında geçmişti