Kızlar 2 defa idrar tahlili için torba takıldı ama maalesef alamadık rahatsız oluyor , bürüşüyor birşeyler oluyor , idrar taşıyor bu sebepten hiç veremedik yarın tekrar acile götürmeyi düşünüyoruz idrar isteyecekler fakat tekrar olmayacak. Başka çözümü olan var mı ? Bu konuda tecrübeli analardan öneri istiyorumm.