Dikkatannevar Doğal yöntemi olan var mı. Çok ağır bir koku var. Doktor anca temizligine dikkat et diyo. Çamaşır suyuyla yıkayacam artık. Günde iki kere banyo yaptığım oluyo. doğum yapalı 54gun oldu
ikiprensannesi53_ Dikkatannevar enfeksiyon olabilir bol su içeceksin taharet dikkat edeceksin gerekirse Bi süre eşinden uzak duracaksın çamaşırını utuleyerek giy bunlar sorununu giderir
Sorusormomm Dikkatannevar hiç böyle problemim olmadı teharetlenmene çok dikat et pamuk iç çamaşırı kullan naylonumsu olanlari kullanma mantar enfskyn vs varmı doktorunuz bişey demiyor mu
Dikkatannevar ikiprensannesi53_ bir ay önce vardı enfeksiyon. Antibiyotik kullandım. Bende idrar yollarında genelde az da olsa enfeksiyon olur zaten. Ama kaşıntı yanma vs olmaz.
Dikkatannevar Sorusormomm demiyo mantar yok da dikis yerlerimde iltihap vardı doğumdan bir hafta sonra falan başladı. Hala devam Enfeksiyon için de bir ay önce antibiyotik kullandım. Bende az da olsa enfeksiyon olur zaten. Ama yanma kaşıntı vs olmaz
ikiprensannesi53_ Dikkatannevar o hiç belli olmaz kaşıntı da yapabilir idrarda yanma yapıyor enfeksiyon