Talya-merve ah canım çok zor çok sabır istiyor süyün tazyikli gelmiyor diye olabilir karın ağrısı olabilir emmeye başlayınca bağırsakları uyarıyor çünkü . Atak döneminden dolayı olabilir. Pozisyon sevmiyor olabilir çok sebep var ama işte anneye sabır lazım. Emziğe bi süre ara ver azalt o da etkiliyor. 🤲🏻