Kızlar selam bebeğim bogaz enfeksiyonu dedi doktor antibiyotik kullanirken 5 gun tekrar ates yükseldi yine doktora gittik kan testi yaptı cep 19 çıktı antibiyotik yeni bitti diye tekrar vermedi doktor maflar şase ishal oldu onun için verdi bide zinco diye surup verdi ama 4 gün oldu atesi sürekli çıkıyor biz düşürüyoruz 6 7 saat sonra tekrar çıkıyor 4 gündür calpol dolven pedifen paranoks fitil hepsi geçici.dusuyor sonra yine çıkıyor napmam lazim lütfen yardım.edin