elifcicek_07 şu yüzden sordum eğer tutmasa çekemese zaten huysuzluk yapar sinirlenir ve memeyi bırakır, rahatlamaya çalışın stres şu an en son ihtiyacınız olan şey 🌺 ayrıca bebekler zaten dakikalarcaa doymak için emmiyor ki karnı doyduktan sonra emme hissini yaşamak için memede durmaya devam ediyordur zaten daha çok küçük sık sık emecek. Eğer kilo gelişimi için doktor sağlıklı diyorsa, bence normal bir süre sonra yutkunmaması doyuyordur ama emme hissine devam etmek istiyordur. Emzik gibi 🌸 benim kızım da 4 aylık olacak neredeyse ve özellikle uykuya dalınca uykuda emzik gibi emmek için sadece hafif hafif çekiyor süt emmediğini ben de fark ediyorum sadece ağzını oynatıyor emme hissi için. Bence normaldir endişe etmeyin büyükçe emme süresi uzar 🫶🏻