Ayyy sinirden ağlıcam. Bebeğim 5 aylık mama ile besleniyor. Gece uykusu 9 da oluyor. Ama bazen sıcak olduğundan gündüz uyuyamıyor 8 de yatırıyorum bugün yine aynı şekilde sıcaktı mamasını verdim 8 de sallamaya başladım kolumda uyutuyorum. Tam yerine koyucam sevgili köpeğim havlamaya başladı ama öyle böyle değil yırtıyor ortalığı sonra bebek haliyle uyandı bende gidip önce köpeği susturdum sonra tekrar kucağıma aldım bizimkini çok sıcak ya balkonun kapısına yaklaştım iki araç küfür eder gibi kornaya abandılar tekrar uyandı sonra tekrar daldı derken akşam ezanı okundu bi de ona uyandı ve ben 8’den bu saate kadar kolumda ayakta sallıyorum yıprandım 😭😭😭😭 ağlayacağım nerdeyse sizinde başınıza bunlar geliyor mu 😭😭😭