Aymiri bir de kusma bence daha korkutucu lavmandan . Benim bebişte kabızlık sıkıntısı oluyor poposu alışmasın diye sürekli yapmıyorum ama mideye baskı varsa ve bebek rahatsızsa yapmak daha makul bence, aile doktorunuza da danışın numarası varsa , acilde gereksiz yere de lavman yapıyorlar ama üstte de yazdım bizim bebek 4 5 günlükken yaptık çocuk aşırı rahatladı