Arkadaşlar 2 yaşında kızım var 15 aylıkken memeden kestim hamile kaldığım için uyku düzeni felan kalmadı memeyi kesince ve aylardır ve aşırı derecede huzursuz şimdi bide kardeşi oldu biraz onunda kıskançlığı eklendi her şeye ama her şeye sürekli ağlamak istiyor inatlaşıyor istediğini yaptırmak için sürekli ağlıyor dışarı çıkarıyoruz ilgileniyoruz ama hep bi mutsuzluk hali iştah yok gece uykusuna geçerken çok inatlaşıyor ne yapmam gerekiyor 🥹