Ezzzzi Merhaba kızlar , 9 aylığız , 3 aydır aynı kilodayız , bebeklerinize nasıl düzenli kilo aldırıyorsunuz
Dunyamsensn2008 Ezzzzi Malesef düzenli kilo almadı şahsen benim kızım 4 5 ay aynı kiloda kaldı bazen alıyor bazen duruyor yemiyor tabi yese alır bence düzen önemli düzenli yerse az da olsa mutlaka alır
Mrvll Ezzzzi 3 aydır aynı kiloda kaldıysa bir vitamin eksikliği vardır diye bir doktordan dinlemistim. Yürüyor olsa çok hareketli ondan alamamış derdim ama daha küçük hareketli olma zamanları pek değil. Kan tahlili yaptırdınız mi? Bir takviye kullanmasi gerekebilir
Yasminmiray10 Bizdede ayni almiyo 1 yas ve cok zayif yemiyo zorla yediriyorum m cbur mamayida birden bıraktı
Ezzzzi Mrvll evet onlara da bakıldı ama doktorum da bir eksiği var demedi , doktorum bazen duruyor kiloları diyor hatta ama ben yine de üzülüyorum annelik …
kzgdnEbru Ezzzzi benimde oğlumda durum aynı kan değerlerine baktırdım.Demir ve kanı çok çok düşük cıktı.Kan ilaçına başladık.3 aydır aynı kilodayız.Dişi yeni cıkarıyoruz.İştah yok.😰
Yasminmiray10 Ezzzzi 2 3 gundur yeni bir yasina girdi 8 kilo bile yok napicam çok üzülüyorum büyür mü acaba diyom
Ezzzzi Yasminmiray10 işte bizimki de durdu , büyürler de.. anneyi çok yıpratıyorlar , bi de çevredeki aaa çok zayıf yorumları …