Öncelikle herkese hayırlı bayramlar diliyorum. 2 ay önce sezaryen doğum yaptım, bugün iş güç derken yoruldum ve istemeden ağırlık kaldırdım hiç aklıma da gelmedi. Koca et dolu leğeni kaldırmış bulundum, iki üç saattir belim çok ağrıyor dikişlerim şiş bir sıkıntı olmuş mudur eşim acile gidelim diyor ama bulunduğumuz yerde hastane hiç temiz değil ve kalabalık gidip sıra beklemeye mecalim bile yok.