Elifelifelif eve gelen birini bulmak zor maalesef ya da küçük yerlerde böyle en azından, Erzincandayız bende evine götürüyorum. Bu sene en çok birilerine misafirliğe gitmesinden ve evine gelen giden eksik olmamasından bıktım 😒 yani çocuk yetiştirme tarzı nedir bilmiyorum ama mesela mahremiyetine, ona yaptığı yanlış şeyler için hayır deme şekline kadar bahsedin mutlaka. Yemek yedirirken vs tv gibi şeylere yaklaşımınızı vurgulayın. Uyutma şeklinizi söyleyin onlara sallamak kolay geliyor genelde sallayatak uyutuyorlar çünkü ve çocuk çok çabuk alışıyor buna 😒 sizin izin verdikleriniz dışında bişey yedirmemesi de önemli bi konu bemce, işi olduğu zamanlar veya sizin işiniz olduğunda o durumlarda ne yapılacağını konuşun, ilk aklıma gelenler bunlar ❤️