Yaa benim bebeğim de sarı cıvık kaka yapiyodu doktorumuza götürdüm ateş vs olmadığı için Bebelac lf mama önerdi kakası normale dönünce geri kendi mamaniza gecebilirsiniz dedi. Hipp kullanıyorum normalde bebeğim 3 aylık. Bebelac lf verdiğimden beri yesil kaka yapıyor bazen mukuslu bazen normal oluyo