Merhabalar benim de bebeğim 10 aylik geçen akşam uyurken aynı şeyi yaşadım ben de çok korktum ama babamız Dr Allah’tan ,korkulacak bjsey yok dedi geniz akıntısı vardı bizde ondandır dedi sizde de o tarz bisey var mıydı? Başı aşağı doğru kaydiysa tükürük vs de yutmuş olabilir 😊