Teomom1 merhabalar 2 yıl önce malesef bende geçirmiştim kesinlikle kortizonlu ilaçları ihmal etmeden kullansın bol bol sakız çiğnesin bi kaçtane birden pipet kullansın sıvıları pipetle içsin ve sürekli balon şişirme egzersizi yapsın şişiremeyecek ama yinede yapsın gözlerini uyurken uyku bandıyla kapatsın kaslar çalışmadıgı için gözler açık oluyor kuruma yapar merak ettiginiz bişey olursa sorabilirsiniz çok geçmiş olsun 🌸