Merhaba 27 günlük bebeğim var. Başlarda böyle değildi fakat son 4 5 gündür akşam saat 6 olunca resmen ağlama nöbetleri başlıyor. Devamlı ağlamıyor fakat sürekli huzursuz mizmiz arada ağlıyor. Memeyi emip bırakıyor sürekli sinirleniyor. Yattığı yerde 2 3 dk rahat duruyor sonra tekrar ağlıyor. Tuvaletini yapıyor gazını çıkarıyoruz fakat tekrar tekrar aynı sizce neyden olabilir ya çok üzülüyorum