Tuba8406 Gorursensoyle Zeynepeymen Deletedmom131 [bilinmeyen] [bilinmeyen] Eymen190218 Rabisss [bilinmeyen] [bilinmeyen] Lütfen arkadaşlar şimdi bunları söylediniz bu kendini bilmez kendini haklı sanıyor bahsettiği şey bu aslında kendine göre kendini böyle aklayacak. Bunun hoşuna gitmeyen ufacik bir cümle kur saldırıyor insanlara sonra bu mağdur edebiyatı işte. Kelimeyeler bayağı, üslup yerlerde su postu okuyorsun masum aman herkese yardımsever fikirleriyle etrafını aydınlatan bir kadın. Evet canim evet yiyenler var bak hala...
Gorursensoyle Tuba8406 canım inanki ben bilmiyordum böyle bir kararkterde insan olduğunu.. Sıradan post gibi görüp kendimce yorum yaptım ve keşke yapmasaydım.. Bundan sonra profillere girip iyice araştırmak gerek demekki🤷🏻♀️
Sevilay [bilinmeyen] anlıyorum da öyle düşünen insanlara cevap bile vermemek lazım boşverin üzmeyin kendinizi arkadaşlar
SemaOnur NNeslihaNN Sevilay Bunu yapan kendisi uzülmez aksine insanlarla dalga gecmekten hoslaniyor 😊
SemaOnur Ay hic gulecegim yoktu inan kii.. bunu yazan sen misin arkadasim sen iyi misin?bir onceki postta kadin bir sey soruto sen yerden yere vuruyorsun bide gelip boyle post mu aciyosun inan ki güldüm haline 😊 he ben az önceki posttaki fasülya canım 😊
SemaOnur Ay hic gulecegim yoktu inan kii.. bunu yazan sen misin arkadasim sen iyi misin?bir onceki postta kadin bir sey soruyo sen yerden yere vuruyorsun bide gelip boyle post mu aciyosun inan ki güldüm haline 😊 he ben az önceki posttaki fasülye canım 😊
ygd hirayse cinsellik konusunda evet bazı arkadaşlar gerçekten sıkmaya başladı artık ama saygı ve uslup konusunda bence kendinizide gözden geçirmelisiniz bir çok kişi yorumlarınızı hatırlıyo ne yazık ki
Muhammedikra [bilinmeyen] YA kusura bakma. Arkadaşım şimdi bu arkadaşın sayfasına girdim yazdıklarını okudum helal et sen hakkını ben kötü yorum yapan arkasın bu olduğunu bilmiyodum bi an kadınları savununca ben yorumlara mağdur bi kadın olduğunu düşündüm tekrardan özür dilerim hakkını helal et 🙏
Tuba8406 Gorursensoyle nerden bilebilirsin sen bi darbesini yemeyince de zor :)) her post açanın girip profiline bakamıyoruz normal olarak. Ama arkadaş bak puuuffff yok ortada gelse kendini savunsa sizde görseniz ağzının ne kadar bozuk olduğunu.