Habibetlppp canım çok geçmiş olsun öncelikle seni çok iyi anlıyorum benimki de bir ayı geçmişti sanki kafam vücuduma ağır geliyordu ne yemek ne su sıtma geliyordu sürekli ve antibiyotik kullandım 4 kutu tam bı yandan emziriyorum ödüm kopuyordu kızıma bişey olucak diye , tek başıma gurbetteydim ah öyle zordu ki çok dua ettim geçsin diye sonra özel doktora gittim ve bana mor renkli özel karışım bı damla verdi o çok iyi geldi bana