Kızım 17 aylık. Dün gece ateş başladı. Calpol dolven verdik ılık duş aldırdık sabaha kadar geldik. En son 38.5 la hastaneye gittik. Dr. Boğaz iltihaplanmış dedi ateş 38e cıkınca calpol verin dedi bir de iburamin zero yazdı. Hastanede müdahale edilmedi. Eve geldik ateş 39.2 e cıktı calpol duş yine. Baska yapabilceğimiz bişey var mı? Bir de sürekli ağlıyor asla ağzına bişey sürmüyor su bile içiremiyorum. 😞