Merhaba hanımlar,iyi bayramlar bugün 7 aylık kızımın bacaklarında 3 tane beyaz leke gördüm daha önce yoktu sizce nedir netten araştırdım vitiligo falan yazıyor pigment eksikliği falan diye ama içime korku düştü sizce nedir sizde böyle bir şey oldu mu