MeteYmen_Annesi 1.azılardan bahsediyorsun sanırım. Arzular biraz zor çıkıyor ya, geniş ve kanatlı oldugu için kısım kısım çıkıyor ve eti baya parçalıyor malesef🤦♀️ bebişler için biraz zorlu dişler. Kırmızı kanlı gibi hatta kanlı duruyorsa normal, biraz şiş durması da normal. Sarılık ve çok ekstra bi şişkinlik yoksa normaldir. Bişey olmaz Allah’ın izniyle. Bizde öyle çıkarttık o dişleri. Kolaylıklar diliyorum yavruya🙏🌸