Benım bebeğimde öyle doktor yutma bozuklugu olabilir dedi cogu cocukta görülürmuş zamanla gecermiş yavaş yavaş katıya gececeksin cok sıvı püre yapma orta püre yap mesela kabakl havucu iyice haşla damagında rahat ezebil ona bak kcuuk kıucuk dogra pişir sonra her yedireceginde catalla birazcık ez cok az bir kere falan hatta az az agzına ver dedi ben şimdi öyle yapıyorum