nuryillmmz biogaia probiyotik bize sancı yaptı kendime kullandım ben bile kıvrandım hemen kestim beş damla veriyorsundur sabah üç akşam iki olarak ver istersen aynı saatte çevremde herkesin bebeği kolikti tek iyi gelen relaktaz damla idi bende gaz yapan yiyecekleri yemedim bu damlayı kullandım canım