Metehann12 bizde de öğlen saat 11.12 sularında Aras kargo şoförü çarpmış arabaya arabadan dahi inme tenezzülünde bulunmamış basıp gitmiş biz de bunu ikindi üzeri öğrendik aşağı indik bir baktık biri arabaya çarpmış arka far ve içe doğru çökme var sonra kamera kayıtlarından falan bulduk ertesi gün eşimin nöbeti olduğu için bir gün sonra gitti adamı buldu. Elinde kamera görüntüleri ve fotoğraflarla.. adam demiş ki abi kusura bakma fark etmemişim fark etsem inerdim masraf neyse öderim 4 gün adamdan haber bekledik ama ses seda çıkmadı. 5 gün eşim mesaj attı aradı geri dönüş olmadı eşim de emniyete gitti emniyettekiler de ilk gün tutanak tutulması lazımmış karşılıklı imzalar falan şu an bizim elimizden gelen bir şey yok ama mahkemeye verin demiş üç dört binlik bir zarar var nasıl yapacağız bilmiyorum