2 ay 3 günlük kızım var sma comfort kullanıyoruz en başından beri bu aralar gaz problemimiz var zor gaz çıkartıyoruz sıkınıyor baya aranızda hip combotic 1 numara kullanan var mı nasıl gaz sorunu kabız vb sorunlar yaşadınız mı şimdi 1 kutu aldık hip vereceğim tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum