Seyma-06 Kızlar malum bugün bayram. Bebeğimiz sarılık tedavisi felan gördü. Doğumdan beri evdeyiz. Gideceğimiz insanlara siz evimize gelin diyoruz. Ankarada yaşıyorum havalar da bir açık bir kapalı. 40 ı çıkana kadar evde durmak zorunda mıyız? Sizler çıktınız mı doğumdan sonra
Asya3870 Seyma-06 çıkın Tabikide bişey olmaz Allah’ın izniyle. Kimseye opturmeyin yeter. Sizinde hava almaya gezmeye ihtiyacıniz var🥰
2kedi1bebekannesi Seyma-06 insanların evinize gelmesi sizin çıkmanızdan daha sağlıksız bebeğiniz için. Kapalı alanda daha fazla insan olacağına açık havada gerekli önlemlerle daha iyi olur hem size hem bebeğinize 😊 Kasım bebeğini 15 günlükten beri hep çıkardım dışarıya
Ysgl26 Seyma-06 3. Günden itibaren hergün çıktık gezmeye gittik kahvaktıya pikniğe ev oturmasına. 40 ı na kadar çıkmaz diye bişy yok hastaneye gidiyosunuz mecbur
Simge2507 Seyma-06 ben çıkmıştım.40 gün evde kapalı durmak insanı bunaltiyor, Zaten doktor asi vs için mecbur çıkılıyor,hastalık riski açısından kalabalık ortamlara girmemekte fayda var sadece. Bayram ziyaretini bilemiyorum ama. Kalabalığa sokmazdim sanırım.
Nil2022 Seyma-06 Simge2507 arkadaşım bebeğin 40 ı diye bir şey yoktur. Bunun aslı annenin kırkıdır. Lohusalığın sürecidir. Kadına sorulmaya utanıldığı için zamanla bebeğin kırkı denmiş. Kadının adet hali ve toparlanma sürecidir. Kendinizi iyi hissediyorsanız istediğiniz gibi çıkın. Kendinizi yormayın. İyi bayramlar 🌸🌸
Jument Seyma-06 bebeğim 3 günlükken ablama oturmaya gitmiştim:) altta dikişlerim vardi, yan oturuyordum. Ama ne bilim gitmiştik işte :)
Zeynepelcin Seyma-06 bir sakıncası yok bence ben kışın bile çıkarmıştım 40 i çıkmamıştı daha sadece goturecegin yerde öpülmesin yeterli. Sarılık tedavisi görmesi dışarıya çıkmasına engel dgl canım.
Minnakordek Seyma-06 çıkın siz gidin bence hem hizmet falan etmek lazım git ye iç gez don evine acilirsiniz da
-AlyaMom Seyma-06 40 a kadar evde oturacaksınız diye bi zorunluluk kaide yok kaldı ki sürekli hastaneye sağlık ocağına gidiliyor da gezmeye mi gidilmeyecek çok saçma buluyorum böyle şeyleri. Ben 3 günlük sezeyanlı halimle çıkmıştık çokta güzel moral motivasyon olmuştu. Sizde eve kapatmayın kendinizi Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz çok bebeği mıncırmalarına izin vermeyin yeter 😊
hayalperest2310 Seyma-06 bebeğiniz sakinse uysalsa bebeğinize güveniyorsanız çıkın tabi ben o zamanlarda çıkmıştım ama bebeğim kolik olduğu için durmuyordu o yüzden evde kalmayı tercih ediyorum ☺️
Utkucan Seyma-06 ilk haftadan çıkarmaya başlamıştım hiç sıkıntı etme 2 aylıkkende tatile falan gittik denize soktum oğlumu gerekli önlemleri al sorun olmaz
tugceizgi Seyma-06 çıktık valla. Yok 40 ı çıkmadan dışarı çıkılmaz diye hurafe bunlar. Anne bebeğin bağışıklığı düşük olduğu için dışarı çıkılmazmış. Kendinizi iyi hissediyorsanız çıkın tabii.
Merveio14 Seyma-06 her fırsatta dışarıya çıktım her fırsatta gezdim iyikide gezmiişim wala 😂bebeğime bakmak benm için en güzel duygu ama bi süre sonra evde havasızlıktan bunalıyor insan, havalar zaten sıcak Evde çok durmayın bunalırsınız. Hava güzel olduğunda yürüyüş için Bile olsa çıkın yani
Mminigimm Seyma-06 5 günlükten beri gezdik 2 aylıktı tatile geldik şehirdışına gittik sıcak havaları kendinize eziyet etmeyin dağ bayır bahçe gezin yani
acimavi Seyma-06 zaten aşı için falan çıkılıyor, çıkıp bayram ziyareti yapıp fazla durmadan dönersiniz isterseniz ama çıkılabilir sonuç olarak