Hajsjdgkd Kızlarım bebeğim 17 günlük 1 haftalikken göbeği düştü ve hala kaniyo yaşayan var mı aynı durumu yardımcı olur musunuz
CmreKSidar Hajsjdgkd kanaması iyi birsey mi bilmiyorum bizimkinde iltihap vardı yaktı göbek bağını doktorumuz kurudu ama başka doktor enfeksiyon kapabilir kana karışabilir geçmezse hastanede yatırırım demişti bence bir doktor görsün
2_premses_annesi Hajsjdgkd evet yaşadık 6 sene önce. Hastaneye gidin duruma göre hareket edersiniz. Bizim k vitamini eksikliğimden dolayı kanamıştı
Seyma-06 Bizimki de 17.gün düştü sarılık tedavisi gördükten sonra 5 gün yıkamayın dediler. Yenidoğan hemşiresi arkadaşım yeşil kokulu akıntı varsa hemen götürün hastaneye dedi onun dışında herşey normal su gelmesi de normal demişti
Hajsjdgkd Seyma-06 benim 6. Gün düştü ama kan pıhtı gibi var etrafında fakat bugün kıyafetine biraz bulasmisti
-AlyaMom Hajsjdgkd bizimki düştükten sonra akıntı geliyordu doktor tam kapanmamış dedi gümüşle yakmıştı açık kalması iyi değil enfeksiyon kaparmış. Sizde bi doktora gösterin mutlaka
Elfkaraks Benimde bebeğimin göbek bağı 10.gün düşmüştü yeşil akıntı geldi nitrat uygulandı daha sonra kanama geldi 2 doz k vitamini yapıldı daha sonra sarı akıntıya döndü 1 hafta devam etti fucidin kullandım ve kesildi artık normal çok şükür
Hajsjdgkd Elfkaraks ben doktora götürdüm kıyafetine geçmediği müddetçe sıkıntı yok dedi fakat bugün akmisti biraz
Zumramomsss Hajsjdgkd benim kızım 8günlükken düştü göbek bağı 30günlük olana kadar kanadı oyle akan kan değil ama kuruyodu ağlayıp ıkındıkcs geliyodu defalarca doktora gittim hepsi de normal olduğunu söyledi eğer böyle cok kanar kesik yeri gibi akarsa hep o sıkıntı dediler ve pansuman yap batikonla dediler batikonla pansuman yaptım hep düzenli şekilde 1hdtada düzeldi 🌸
Hajsjdgkd Zumramomsss bana da o şekilde dedi kıyafetine geçmediği müddetçe sıkıntı yok dedi bugün çok hafif geçmişti sadece
Utkucan Hajsjdgkd çocuğu doktora götürün vakit geçirmeden kanama olması normal değil müdahale edilmesi gerek ya orası yakılır veya o k vitamini iğnesi yapılır
Zumramomsss Hajsjdgkd benimkniin zıbına hep bulasıyordu leke halinde o sıkıntı değil cok miktarda olursa kesik kanaması gibi o sıkıntı dğzenli batikonla pansuman yapın bir kaç güne geçer inşallah
efnn Hajsjdgkd canım eczaneden batikon al kulak çöpüyle sabah akşam sür 3-4 güne kuruyup geçer inşallah benim kızımda da olmuştu eğer batikonla geçmezse yaktırırsın hastaneye gidip önce bir dene bence doktorumuz bize öyle demişti uyguladık taktırmaya gerek kalmadı şükür
Ensensr13 Hajsjdgkd Benimde iltihap akıyordu bebek pudrası döktüm 2 gün bezi üstüne kapattım hemen kapandı yarası. Ay çok zararlı diyenler olacak ama annem 7 çocuğu öyle iyileştirmiş. Bendede işe yaradı.