minnaktavsanim 2. Çocuğumu 3 yaşından sonra memeden kesmiştim,zor bir süreç.Size önerim kararlı olup birden kesmek gerekiyor diğer türlü azaltarak hem sen hem bebeğin daha çok yıpranır.Bugün parka götüreyim,akşama en sevdiği biseyi alırım hiçbiri işe yaramıyor illaki üzülür ağlar birde bebeğiniz gerçekten hazır olmayabilir bir süre daha erteleyebilirsiniz, 20 aylık çok büyük degil.