Saripapatyaannesi34 Kızlar merhaba ben boşanma davası açmak istiyorum ilk ne yapmam lazım tecrübelilerden yardım bekliyorum şimdiden teşekkür ederim🙏
Gin Saripapatyaannesi34 birkaç avukat ile görüşüp haklarınızı öğrenmeniz gerek önce. Dava açılana kadar ücret talep etmiyorlar zaten öncesinde. Dava açma sürecini de anlatırlar.
ozgebalc Saripapatyaannesi34 ben bi tanıdığım avukattan destek alarak dilekçe yzdım ve teslim ettim hemen dosya açıldı adli yardım talebi de talep ettm bu süreçte ücret ödemiyorum dava sonunda haksız görülen taraf ödemeyi yapacak
Saripapatyaannesi34 ozgebalc biraz daha detaylı anlatır mısınız acaba müsait olunca ilk nereye müracaat etmem lazım
ozgebalc Saripapatyaannesi34 adliyeye giderseniz orda zaten dilekçe yazanlar oluyor yazdırdıktan sonra vezneye gidiceksinşz dilekçeyi verixeksiniz