Merhaba iyi bayramlar bebeğim 48 günlük bundan 5 gün önce sab simplex damlaya geçtim öncesinde biogaia kullanıyorduk ancak şuan 3 gündür sancılı karın ağrısı ve ishsli var gaz sancısı da vardır ama zannımca ilaçtan rahat yapıyor merak ettiğim bu damlayı kullanıp böyle bir şikayeti olan var mı bizim ki tasadüfrn mi denk geldi