Öncelikle herkese iyi bayramlar :) Sizlere sorum doğum sonrası kanama ile ilgili. 36 gün önce spinal anestezi ile sezeryan oldum halen kanama devam ediyor. Doktor 40 gün sürebileceğini söylemişti ama hiç kesilecek gibi durmuyor kaç gündür kanama var bıktım usandım, sizlerin doğum sonrası kanaması kaç gün sürdü?