gamzesameturkoz Hanımlar merhaba tatile gittiğinizde regl(adet) olanınız var mı ? N’aptınız olduysanız ? Bir çözüm önerisi verebilecek var mı ? Not: emziriyorum ilaç kullanamıyorum
Liliyy gamzesameturkoz bence gecmiş olsun tatile denk geldiyse her türlü sıkıntı bence 😂 suya girdiğini düşün direk su üzerinde 🤪
blue5 gamzesameturkoz ben olmustum ilk gunler yogun oldugu icin girmedim denize. Ama sonraki gunler tampon kullandim.
Mrvsmt2502 gamzesameturkoz menstrual kap kullanıyorum sıfır sızıntı tampon gibi içinizde bi şey hissetmiyorsunuz da
bilgekizinannesi gamzesameturkoz gamzesameturkoz ben de hiç hoşlanmam diye düşünmüştüm huylanırım diye 😁 ama yok gibi çok rahatmış deneyin derim hem denize falan da rahat rahat girersiniz. Yalnız sık değiştirin tehlikeli olabiliyor uzun kalınca
gamzesameturkoz Liliyy ahahaha sus kız Allah seni 🤣🤣🤣🤣🤣 otelde başıma gelsin istemem düşman başına 🤣🤣
blue5 gamzesameturkoz yok olmadi tamponu guzel yerlestirirseniz sizma yapmıyor ama havuza girmeyin bence denize girin.
Nurcan03 gamzesameturkoz bir de adet dönemi havuzlar enfeksiyon riskini arttırıyor. Vücut enfeksiyon kapmaya daha müsait oluyor.
Mrvsmt2502 gamzesameturkoz tabiki. Ben gün içinde regl olduğumu unutuyorum sızıntı olmadığı ve ped kullanmadığım için