Liliyy bana kalsa 9. Ayda ayırırdım ama yazlığa gelmiştik. Mecbur 1 yaştan sonra eve dönünce ayırdım, çok geç kalmışsınız. Şuan 22 aylık odasına götürüyorum kendi giriyor yatağına bana da öpücük atıp anne git diyor. Bebek için de bizim için de çok sağlıklı oldu. Önceden yatakta dönmeye korkuyordum uyanacak diye