Aynı durum benim kızımda da vardı besin alerjisinden korktum doktora götürdüm kakasında mukusla birlikte kan yoksa onun dışında herhangi bir huzursuzluk uykusuzluk ateş yoksa sıkıntı yok mukus olması normal dedi,bazı bebekler balgami kaka yoluyla atıyor zaten ek gıdaya geçtiğin zamam mukusta bitiyor yani bizde öyle oldu,sürekli kakasını incelerdim kan var mı diye ama çok şükür bisey çıkmadı, sizde gözlemleyin dediğim gibi kan ve huzursuzluk yoksa sıkıntılı durum değil içinizi ferah tutun ,ama yine de isterseniz kakasının mukuslu halinin fotoğrafını çekin doktora götürün genelde foto istiyorlar doktorlar yani bizim doktor istedi,o şekilde rahat eder içiniz