Aysee__34 Bebeğim mamayi artık icmemeye başladı zaten zarzor veriyorum kilosuda iyi dgl artış pek yok içmediğim artık Ek gıdaya gecebilirimiyim acaba yavaştan cici bebe falan ezip versem muhallebi yapsam 5 aylık olduk ac kalmamasını iyidir ama dimi
yagmurkokusu_ Aysee__34 galiba bazı bebekler sıcaktan etkileniyor benim kızımda ne mama ne ek gıda doğru düzgün yemiyor içmiyor. Doktorunuzla görüşün bu durumu belki başlatabilir. Mama aldığı için genelde başlatıyorlar
Yusufff-41 Aysee__34 pirinç unlu irmikli ya da sadece pirinç unlu yada sadece irmik ile size kalmış içine elma armut rendeleyip iyice pişirin internette tarifler var verebilirsiniz seviyor genelde bebekler
Gin Aysee__34 doktorunuzla konuşun bence önce. Ek gıdaya geçince direk cici bebe ve muhallebi ile başlanmıyor. İlk aylar tadımla geçiyor ana besin yine mama veya anne sütü olmak zorunda. Belki mamayı değiştirmelisiniz. Havalar sıcak olduğu için de içmek istemiyor olabilir.
[silindi] Ek gıdaya başlasa bile devam sütüne ihtiyacı var. Bir doktora danışarak bilgi alabilirsiniz. Ayrıca cicibebe değil de püre ve yoğurtla destekleyebilirsiniz
[silindi] Aysee__34 3 gün kuralı ile başlarsanız iyi olur. Mevsim meyvelerinden rendeleyerek püre yapabilirsiniz. Bebek irmiği pişirip içerisine muz ezebilirsiniz. İnternette tarif var bakın isterseniz
designofflove Aysee__34 cici bebe mi!? bebeğinize asla paketli bir şey vermeyin. muhallebi de yanlış.. doktora sorunuz çok geçmek istiyorsanız önce sebze yoğurt ile başlayınız. meyveler en son. hatta bşr yaşına kadar meyveleri tek başına vermeyi bile düşünmüyorum yoğurtla karıştırıp vericem direkt şekerli şeyler verirseniz sonra sebze yemiyor diye üzülürsünüz.
designofflove Aysee__34 ayrıca ek gıda ilk 2 ay doyum için değildir. tadım yapılır sadece bebek 8. aydan sonra yemeye başlar bilinçli şekilde. sizi anlıyorum yesin istiyorsunuz ama mamanızın markasını değiştirmeyi deneyin
Zlm Aysee__34 şu anda ek gıdayı zaten doyurmak için veremezsiniz isterseniz geçin tabi ama neredeyse 1 yaşına kadar ana doyurucu şey anne sütü yada mamadir
Aslicamm Aysee__34 buraya sormak yerine doktorunuza sormanizi tavsiye ederim zira ek gıdaya cici bebeyle muhallebiyle geçilmez 🤦 Instagram’da ek gıda sayfaları var onları inceleyin lütfen. Ayrıca ilk bir sene ek gıda tadımlıktir bebeğin asıl ihtiyaci anne sütü ya da mamadir.