Ballloglum benimkide çok yoğun yapıyordu şuan 18 aylık, dil gelişimi arttıkça azalıyor gibi geldi bana. Ama aşırı yoğun yapıyordu, bende korkuyordum sizin gibi, genel olarak çok heyecanlı, aşırı meraklı, duygularını yoğun yaşayan bir çocuk biraz ona yoruyorum, belki sizinkide öyledir.