Kızlar böyle şu 1,5 aydır neredeyse her hafta sol böbreğim ağrıyor ve alt tarafımda iğne batması gibi bir acı var. Bayram sonrası doktora görüneceğim ama bir şey var mı diyede korkuyorum. Ağrı arveles içmeden geçmiyor. Var mı böyle bir rahatsızlık yaşayan?