Hepinize iyi bayramlar.
Her bayramda arefe günü mezarlığa gideriz. Çünkü emanetim, Bulut’um orada. Dün de gidecektik ama eşim geç geldi gidemedik. Bugünde kurbanla uğraşıyor herkes, eşimde tabii. Yine gidemedim. Bir buruğum oğluma gidemedim diye. Kendim gideyim desem oğlumu da bırakacak kimse yok şuan herkes et derdinde. İlk kez bir bayramda yalnız bıraktım yavrumu.. Oysa her bayram herkesten önce ona koşardım ben. Balonunu götürürdüm. Bu bayram nasip olmadı ilk ona gitmek.