Uzaylizikiye didemustafalmila dikiş zor oluyor herhalde benimki yapistirmaydi kurutma derdi fln yoktu
Elifsenayldrm55 didemustafalmila hiçbi zaman 😂benim doktorum hastaneden çıktığında bi duş al su üzerinden aksın köpükleme dedi yaranıda kapatma oyle açık kalsın dedi ben de öyle yaptım ilk gün batikon sürdüm sadece daha sonradan hiçbişey yapmadım ☺️
Uzaylizikiye defneemomm pansumandan sonra sadece 20 dkka havalandiriyodum bana doktorum hiç öyle bişey demedi 🤷
Adel92 Bana kimse saç makinesiyle kurut demedi. Sadece duştan sonra havluyla kuruladım nemli bırakmadım bir aydan sonrada çok takmadım 6 ay oldu şimdi
karkalem İlk kez duyuyorum. Ben ilk duşta su geçirmez bantla orayı kapatıp duş aldım sonra bakımını yaptım o kadar 10 güne de alındı
icidisibiranne İlk kez böyle bir şey olduğunu okudum. Ben kurutmadım. Yapıştırmaydı benim üzerine su getirmemeye çalış dedi sadece ona dikkat etmiştim. Niye böyle bir şey yapılıyor ki acaba?
-AlyaMom didemustafalmila hiç kurutmayan ben 😄 2 gün sonra duş aldım oturmadan yapabilirsin demişti doktorum tertemiz hiçbir şeyde olmadı ama benimki lazerliydi