Dikkatannevar Kizlar doğum yapalı 54 gün oldu ama hala lekelenmem devam ediyor ☹️☹️ sizin ne zaman bitti
gul_me_0 Dikkatannevar benim de çok sürmüştü 65 gün falandı yanlış hatırlamıyorsam🤦🏻♀️ En son doktora gitmiştim bir ilaç vermişti bunu kullan keser demişti öyle de oldu sizde kadın doğuma gidip baktırabilirsiniz bir sorun yoksa ilaç verebilir
BozMoms Dikkatannevar benim 45. Günde bitti sonra 51. Gün bidaha başladı şuan hala devam ediyor 9 gündür