Merhaba oğluma ateşi için antibiyotik verildi dolapta saklayınız yazıyor arkasında demin de saatinin geçtiğini fark ettim dolaptan çıkarıp hemen verdim. Normalde yarım saat dışarda ılımasını bekliyordum. Siz nasıl yapıyorsunuz hangisi doğru soğuk veriliyor mu çocuğun boğazını daha kötü etmez mi ?