Ruveydaa Kızlar selammm 5 ay 26 günlük bebeğim var. İki saatte bir beslemeye çalışıyorum ama içmek istemiyor. Biberonu ısırıyor elimi ittiriyor. Ne kadar sürede vermek lazım acaba ?
Gamzelim123 Ruveydaa demek ki aç değil annesi. Yenidogan değil ki bu kadar sık beslemenize gerek yok.
Melek3452 Ruveydaa millete gore hareket etme ac olup olmadgini senden iyi Anlayan olmaz Emin ol. 1 yasinda oglum var her agladginda banada ac bu cocuk diyip duruyolar bnde agizlrin pyini veriyorum her aglmasi aclik degil, bnden iyi bilemzsin cocugumu diyip susuyolar.
sonnenchein Ruveydaa benim bebeklerim 2 aylık olacaklar ben bile 3 saatte 1 vermeye çalışıyorum mamayı, çünkü acıkmıyorlar acıkınca ortalığı birbirine katıyorlar 🥰
Ruveydaa Gamzelim123 Ne bileyim canım, sürekli aç bu çocuk diyorlar. Ağlıyor aç diyorlar. İki dk sonra uyuyor oysa, demek ki uykusu var diyorum ama yok illa aç diyorlar. 😞 mama yapıyorum içmiyor bu kezde
Gamzelim123 Ruveydaa yok ya millete ne bakıyorsun. Aç olsa hiç durur mu. Ki yaptığın mamada içmediği için dökülüyordur. Yani artık ek gıdaya başlamaya gelmiş. Her seferinde mama değilde 3 gün kuralına uygun ek gida verebilirsiniz yoğurt falan.
Dlk55blt-rdvn Ruveydaa siz dinlemeyin onları yazık çocuğa çocuğun ağlamasının tek sebebi açlık onlara göre zaten ruh hastaları
Pelopelo Ruveydaa ac olsa aglar yirtar kendini, siz annesisiniz elalem nereden bilecek ac mi degil mi ya niye karisiyorlar?? 5 aylik bebek kendini acsa ifade eder. Benimki 4-5 saatte bir yerdi, gece de uyanmazdi emmeye o donemde
Ruveydaa Gamzelim123 Ek gıdaya basladik canim, doktorumuz biraz erken başlattı kilosu az diye. Yani doğru diyosun bende aç olsa durmaz diye düşünüyorum.
Gamzelim123 Ruveydaa yani artık onunla oyun falan oynayabilirsiniz aç aç diyip çocuk mamadan tiksinebilir. Hiç emmiyo galiba. Ben eline meyveyi güzelce yıkayıp verirdim. Hem tanısın hem tadına baksın diye. Hem kendi yemeyi öğreniyor Hem keşfediyor. Şuan 11 aylik 12 günlük benim beslememi istemiyo kendi kendine yiyor çorba hariç
Ruveydaa Gamzelim123 Hiç emmiyo canım bıraktı, sağıp besliyorum aynı zamanda mama veriyorum. Ek gıdayı seviyor bizimki, kaşıkla vereceğim zaman heyecanlanıyor. Ama mama ve süt içmek istemiyor maalesef
Ruveydaa Melek3452 Haklısın canım, zaten aç diye mama yapıyorum boş yere gidiyor maması çöpe. Aç olunca lıkır lıkır içiyor oysa
Ruveydaa Araseymen Hadi yaa, ben çok sık beslemeye çalışmışım o zaman. İki saatte bir içirmeye çalıştım çocuk istemedi, kiloda almadı. Belki de bu sebeple kilo almadı. Doğru diyosun
Yagmur988 Ruveydaa Böyle yaparsaniz bebeğiniz biberonu komple reddeder kaç milim içiyor da 2 saate bir mama vermeye çalışıyorsunuz?