Kızlar geçen bayram biz eşim bebeğim ben yazlığa geldik bebeğim o zaman 3 aylık falandı ve gayet mutluydu sonradan kayınvalidem ve kayınpederim geldi ve çocuk 180 derece değişmişti ağlayıp durdu hep. Şimdi de yazlığa geldik cumartesi çocuk yine çok iyiydi dün gece geldiler kayınvalidemler çocuk yine ağlayıp durmamaya başladı sabah kahvaltı ettirmedi. Ay ben anlamıyorun neden böyle olur sizce dua falan varsa önerdiğiniz okuyayım ya da birinden negatif enerji mi alıyordur nedir anlamadım ya. Hayır dün arkadaşım eşi ve 10 aylık bebeğiyle bizdeydi çocuğumun sesi çıkmadı ona anlatıyorum nasıl ya dün kendi kendine takılıyordu ne oldu bugün diyor gözümle görmesem inanmayacağım diyor.