Merhaba herkese. Tecrübeli annelere bir sorum var. Bayram dolayısı ile eşimin memleketine geldik. Bebeğim 8 aylık ek gıdaya 5 aylıkken başladık. Tamam oğlum çok iştahlı bir bebek değildi ama yerdi yine de. Buraya geldik geleli ağzını kitliyor lokma yediremiyorum ya böyle bir inat olamaz. İnatlaşmamaya çalışıyorum ama inanılmaz sinirleniyorum sebebini de çözemiyorum. Hep böyle kalacak diye korkuyorum. Utanmasam oturup ağlayacağım yani. Benzer durum yaşayan var mı? Geçici mi bu durum?