Merhabalar herkese öncelikle iyi bayramlar dilerim 🙏
Benim bir sorunum var arkadaşlar yardımcı olabilirseniz veya aynı durumu yaşayanlar nasıl çözüm yolları buldu anlatırsa çok sevinirim. Uzun olursa lütfen kusuruma bakmayın.
15 aylık oğlum var bu aralar inanılmaz bir huzursuzluk mızmızlık aldı başını gidiyor ve bu diş falan kaynaklı değil bildiğiniz bir huy değişimi oldu. Sakin, uyumlu o bebek gitti yerine yemin ediyorum size yerine bambaşka biri geldi sanki. Sürekli bir ağlama hali, inatlaşma, ağlayarak dediğini yaptırmaya çalışma, mızmızlanma, inanılmaz bir sinir hali… sinirlenince kendini yerlere atıp tekmeliyor öylede bir gıcık ağlaması varki Allahım gerçekten kafayı yemek üzereyim sesini incilterek bir cızıltı halinde kulaklarım tırmanıyor hergün migrenim tutuyor hepsini geçtim motivasyonum düşüyor o gün günü mutsuz bir şekilde aman ağlamasın diye kendimi perişan hale gelirken görüyorum bu durum hem daha fazla enerji harcamama sebep oluyor hemde beni gergin ve mutsuz yapıyor. 1.5 senedir tek bakıyorum kayınvalidem yok annem istanbulda biz gurbetteyiz eşim asker çalışma saati düzeni yok fakat yakında işe başlama durumum olduğu için bakıcı bulana kadar annem gelecek ama annemi bulduğum bakıcıyıda bu huysuzluyla kaçırır diye korkuyorum lütfen başına gelenler neler yaptınız nelerle eski haline döndürdünüz veya ne gibi çözümler buldunuz akıl verin bana artık gerçekten psikolojik olarak çöktüm dayanamaz bir hale geldim 2. Çocuk yapmamaya yemin etmiş bir haldeyim.