muratnannsi içeriği normal mamada onlar seyler extra tahıllı yulafli meyveli lfan oluyor.kizim normal mamayi içmeyi bıraktı. O yüzden doktorum kaşık manasını dene demişti hani daha küçük mamaya ihtiyacı var diye ne kadar ek gıdaya başlasa da.aldim toz halinde zaten suyla yapılır. Ama sizin bebeğiniz normal mama içiyorsa bence onunla d3vam edin daha besleyici dir diye düşünüyorum. Kizim 15 aylik hiç süt vermiyorum. 2 yasina kadar da vermedi düşünmüyorum çok zorda kalmadıkça.coxuk dr da pek önermesi extra kızımda reflu vardi gastroenteroloji bölümüne götürüyordum orda ki prof uzman dr da aynı şeyleri söyledi süt verilmesinden yana degil