Mtbuaaa Ayy bilmiyorum ben senin zaten yorumlarını felan hep çok begenirdim yani severim seni 🤣 o yüzden bilmiyorum ben çok mutlu oldummm😍😍😂😂 ay kız ne güzel hiç üzülme hiç düşünme çünkü herşey olacağına varıyo yalan yok ilk zamanlarda biraz yoruluyosun ondan sonrası çok güzel oluyo hele ilk bebeğin kıskanması zarar vermesi olmazsa Allahhhh herşey çok daha güzel oluyo 🥰 Elhamdülillah ben hiç yaşamadım ilk oğlumdan hiç kıskançlık görmedim hep çok sevdi seviyo inşallah sizinde öyle olur ya evde sesler artiyo eve canlılık geliyo gerçekten bak biri bi yerde biri bi yerden koşuyo hamileliğim zor geçmese ben şimdi 3. Yü isterdim fakat rahim ağzı kısalığından dolayı yatarak geçiyo ikinci oğlum daha küçük kucak istiyo vs o yüzden 3. Yü yapamiyom ama biraz büyüsün bende belki isterim 🙈😂😂😂