Hayırlı olsun canım hiç sıkma canını korkma da. Canım bak ben ikinciye korunurken gebe kaldım. Hemde büyük oğlum 6 aylıktı ikinciyi öğrendiğim de ilk başta idrak edemedim noluyoruz ya dedim ama zamanla alıştım. Şimdi küçüğüm 3 aylık büyüğüm 17 aylık öyle güzeller ki dışarıda herkes gıpta ederek bakıyor resmen. 🥰 birbirlerine bakışları, gülüşleri, birbirlerini sevişi, öpüşü bir ömre bedel. 🧿🥰💙 Şimdi her an şükür ediyorum Rabbime nasip etti diye. Zor mu zor ama her şey geçiyor. Bir de ikisi birlikte büyüyecekler bir daha baştan aynı şeyleri yaşamamış olucam. 🤭 Seninki daha kolay olur aralarında neredeyse 3.5 yaş olacak. Allah sağsalim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰