Ayso5 LeMabelle sadece yanakta mi var peki yani yaniga da benziyor alerjiye bağlı bi döküntü de benziyor
adeniko_26 Aynısını bebeğimde var size tüm süreci yazıyorum. Özetle bu süt alerjisi. Başta egzama dediler mustela stelatopia kullandık geçti. Sonra bioderma kullandık bunların hepsi doktor kontrolünde gerçekleşen şeyler. Etki etmemeye büyümeye başladı kaşıntı ve huzursuzluk yaptı bebeğim kanatıyordu artık. Cildiyeye gittik kortizonlu krem verdi ve damla verdi. 1 hafta etki etti bırakınca yine aynı oldu. En son mamayı aptamil prosyneo aldık hafif süt alerjisi içinmiş. Ama ek gıdaya geçtiğimiz için yanağı geçmiyordu halbuki mama çok iyi gelmişti. Şimdi süt ürününü tamamen kestik emzirirken de yememek gerekiyor. Su an hiçbir şey kalmadı. Birkaç ay sonra tekrar deneme yapacağız doğduğundan beri çekiyoruz 6 aylığız şu anda ve kesince geçti. Tarhana bile veremiyorum içindeki yoğurttan yapıyor
adeniko_26 Cildini sürekli nemli tutun nemlendirici sürün tüm vücuda yüzüne kuruluk aşırı kaşıntı yapıyor
Haffuse LeMabelle mantara benziyor, bir ara ben de yasamistim, doktor evcil hayvandan bulastigini soylemisti o zaman, tedavisi kolay…Bi cildiyeye gorun, bana mantar gibi geldi🤗 Cok gecmis olsun…