Edaaisleyen o dönem ben ne olduğunu bilmediğim için götürdüm ilaç alerjisi fln sandım. Ama değilmis 6.hastalik olduğunu ve döküntülerin 1 hafta -10 gün içinde geçeceğini söyledi yani yapılacak bişey yok götürseniz de o kırmızı noktalar azaliyo artiyo yüz boyun sırt el kol vücutta dolaşıyor ama geçiyor kendiliğinden sizin geçsin diye yapacak bir şeyiniz yok o yüzden doktora götürmeye de gerek yok bence ama siz bilirsiniz zaten bunun en önemli kısmı ateş o da geçmiş durumda tekrar yükselmez